Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Monday, June 16, 2008

13 Jun 2008

Pagi itu, aku tersentak dari tidurku yang panjang. Rupanya ia satu petanda. Pemergiannya, amat-amat aku rasai. Sebelum sempat aku menunaikan janji aku padanya. Dia, insan yang telah menjaga aku dari kecil bilamana mak dan abah terpaksa bekerja untuk mencari rezeki. Aku belum bersedia menerima pemergiannya namun aku harus redha dengan ketentuanNya. Setiap yang hidup pasti akan pergi untuk selamanya. Semoga rohnya dicucuri rahmat yang Esa. Semoga Allah golongkan dirinya dalam golongan orang-orang yang beriman. Semoga dirinya bahagia di sana.


Daisy: Tok, nadia rindu tok sangat....=(

2 daisies blooming:

Anonymous said...

takziah,smoga roh arwah dicucuri rahmat-Nya.

Raja Azrul said...

takziah..bawak bersabar yer dik..