Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Monday, July 14, 2008

11 Rejab

Kalau ikut kalendar Islam, 11 Rejab 1405 adalah tarikh lahir aku. Jadi maknanya hari ini, 11 Rejab 1429 genaplah umur aku 24 tahun mengikut perkiraan dalam kalendar Islam.

Masa terus berlalu meninggalkan aku. Harapan aku agar hari ini lebih baik dari semalam dan hari esok lebih baik dari hari ini. Juga, semoga kehidupan masa mendatang, lebih baik dari masa yang sedang aku lalui ketika ini.

Moga redha Allah sentiasa bersamaku.




Daisy: Alone in the rain...


4 daisies blooming:

Sengal Ubi said...

sis...
i don't know why
but i really miss u...
tadi budak gamelan bkb
were discussing about
bonang the rhythm
before that
ada senior bkb
ajak join gamelan
dia kata jadikan gamelan
warisan bkb...
then i thought of you
gamelan & bkb reminds me of you a lot!

Nyda Zamani said...

ye ke??
terharunye
huhuhu~
bonang the rythm...
cita2 akak nak masuk group tu dulu
dah hampir2 en indra nak rekemenkan team gamelan utk bonang the rythm
tapi disebabkan ade masalah
terkubur je harapan tu
kamu jadilah penyambung warisan
hehe~

Anonymous said...

relevan ke ngn 11rejab?motif sgt.wat la entry bonang the rhythm,sengal

Nyda Zamani said...

relevan la
birthday i
kamu la buat entry bonang the rythm
kan kamu yg pegi mlm tu
huhuhu
sengal~