Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Friday, May 29, 2009

BOS BARU

Masuk hari ni, dah dua hari team quality menerima kedatangan bos baru. kedatangannya sememangnya di alu-alukan. aku pada mulanya agak nervous, risau kalau yang datang ni akan menyebabkan disaster. hahaha. teruk btol pemikiran. tapi so far, berdasarkan penilaian yang aku buat sendiri. bos baru ni akan bawa satu perubahan yang sememangnya aku tunggu-tunggu. peluang untuk terus berkembang di sini lebih cerah. aku risau dengan kata-kata big boss. if u didn't grow, u will remain as a stupid s**t. haha. kata-kata ditujukan utk team quality. kata-kata dia memang pedas. our CEO tu mmg garang tapi rasional, relevan, reasonable. so aku tak kisah. kata-kata dia tu boleh dijadikan sebagai satu cabaran. cabaran utk terus maju.

cayok2 team quality! kamu semua memang best! we have to be a better person!

Daisy: Mr. Woon, welcome!!






2 daisies blooming:

Pegawai Khalwat said...

Saya pun nak pakai kata-kata dia dalam latihan teater la.

Nyda Zamani said...

erk!!