Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Monday, August 3, 2009

Hanya DIA

Mereka tak kan pernah faham
Mereka tak akan mengerti
Bila hidup dan mati bergantung kepada sesuatu
Mungkin sesuatu itu aku boleh umpamakan
Seperti UBAT
Seperti OKSIGEN
Seperti DUIT
Seperti APA-APA saja yg kalian rasa ia seperti NYAWA kalian
Tapi aku tak perlu risau
Aku tak perlu khuatir
Biar mereka tak faham
Biar mereka tak mengerti
Biarkan mereka terus leka dengan apa yang mereka rasa
Aku tak perlukan mereka memahami aku
Kerana HIDUP dan MATI
Bukan aku atau kalian atau mereka yang tentukan
Tapi DIA
Hanya DIA

4 daisies blooming:

Anonymous said...

UBAT adalah asebab utk Allah swt menyembuhkan penyakit kita

OKSIGEN adalah asebab utk Allah swt memberi pernafasan pada kita

DUIT adalah asebab utk Allah swt memberi apa yg kita perlu...duit bukan segala-galanya,tapi 99% segala-galanya itu tidak boleh diselesaikan tanpa duit...

Pegawai Khalwat said...

macam lagu Yassin.

Deana Amane said...

kalau lah DIA tahu yang kita sedang berbicara tentang DIA, agaknya apa yang DIA akan kata?

tegezoot said...

Cukuplah DIA utk segalanya.