Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Sunday, December 27, 2009

ari yg bahgie~

bahagianya kalau hari-hari macam ni
makan tido tengok tv
pecah perut aku tengok citer nizam kambing
cam hampeh tol lawak
haha
pastu sambung tengok titanic
dramatik segala
touching2 plak aku tgk citer jiwang
hadussss
layan je
hmmmmmmmmmmmm
rasa macam tak nak ada ending untuk hari ini
tapi life must go on
hari isnin sudah kerja
rutin harian bakal bermula
huhuhuhu
tidakkkkkkkkkkkk!!!! (sila jangan layan khayalan hyperbola ini)
hmmmm..tapi
selain tu hari ni aku pegi majlis kawen coach hoki aku masa skolah dulu
abg shahir
best!
ada silat segala
teringat masa zaman sekolah rendah dulu
masa tu orang kawen mesti kene ada perarakan kompang
abang aku salah sorang dari pemain kompang kat kampung dulu
kalau nak tau
sekarang ni tak lagi dah
die buat bisnes amek vid and photo org kawen plak
bleh le contact2 abg i
(eheh..sempat aje aku buat promo)
abaikan
kembali pada topik asal
sekarang ni macam dah susah nak jumpa
ada tu ada tapi jarang jumpa
sekarang ni pakai cd jer
walaupun sama tapi tak serupa
kan?
bila dengar muzik silat tadi
memang terimbas la kenangan masa kat ump dulu
rindu pada mereka-mereka yang cintakan seni budaya
harap kita masih boleh untuk terus berjuang
walau di mana pun kita
kalau kita tak teruskan siapa lagi?
tapi tadi asyik sangat aku tengok diorang bersilat
lupa mahu snap gambar
huhuhu
tak pe la nanti kidnap dari rafey
kawan aku aka adik coach
sekarang tengah fikir ape nak buat esok
nak tengok muallaf
ade sape nak ikut??
tak nak?tak pe i bleh pegi sorang
hehe
no worries!
have a nice day for tomorow onwards
ops..sebelum terlupa
Happy Birthday to my adik Farani Mustafa
moga panjang umur murah rezeki
=)

p/s: Farani, akak masih hutang kamu sesuatu. bilakah kita dapat bertemu??huhuhu~

4 daisies blooming:

Pegawai Khalwat said...

Ha, kamu kawin nanti senang, tak payah cari orang lain dah. Abg sendiri da ada.

Nyda Zamani said...

haaaa...btol3~

Anonymous said...

hp nu yr sista!

Nyda Zamani said...

hepi new yr dear!!