Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Friday, December 4, 2009

tiba-tiba

kadang-kadang bila difikir-fikir, diamat-amat, dikenang-kenang aku terasa seperti makin jauh dari semua orang. makin jauh dari kawan-kawan. makin jauh dari Senandika. makin jauh dari semua orang la. padahal dengan adanya teknologi hujung jari ni, sepatutnya aku rasa makin dekat dengan diorang semua walaupun aku terperangkap kat hujung dunia ni kan. haihhh. aku tak mahu kehilangan semua mereka-mereka yang aku sayang. aku tak mahu kehilangan mereka-mereka yang pernah mengisi masa silamku dengan berbagai-bagai kenangan dan memori yang indah. aku nak mereka semua sentiasa hidup dalam diri aku. hehe. confirm ada yang kata aku ni suka layan perasaan. tapi memang pun. aku ni manusia yang hidup dengan kenangan. apa boleh buat. kita buat apa yang kita rasakan happy untuk diri kita. btol x?btol3. sendiri tanya sendiri jawab. Buat mereka-mereka yang saya sayang. harap kalian tak pernah melupakan saya ya!hehe~

4 daisies blooming:

sYafiQ said...

nak lupakan gak..tak kira...
hahahah

of corse r xingat..
akk dah cam akk sy dnri dh...

Pegawai Khalwat said...

wanita yang penuh perasan. Eh.. perasaan.

Raja Azrul said...

hehehe..kita tidak lupa..tapi adakah cik nida ingat kat kita..hehehe..sibuk ya, sampai mesej pun lambat balas...

Nyda Zamani said...

syafiq:
thanks!!ni yg sayang syafiq niii...hihi

pk:
huhuhu

abg raja:
ya ampun kekandaku...
mana boleh tak ingat pada mahaguru
ingat slalu
sori ek balas msg lmbt..hehe
x sengaja...huhuhu