Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Sunday, January 31, 2010

Jan 2010 dh tamat

Pagi petang siang malam tiap hari silih berganti tup2 dah nak habis dah bulan Januari kan. Kejap sangat rasanya masa berlalu. Tapi, apa yang penting, masa-masa yang telah berlalu tu harapnya telah terisi dengan pelbagai aktiviti yang bermanfaat untuk diri sendiri. Tak kisah la dari segi apa pun. Dari aspek duniawi mahupun ukhrawi. Paling penting apa yang dilakukan hari ini lebih baik dari yang sebelumnya.

Diri aku sendiri pulak, ada pembaharuan yang akan aku buat dalam tahun ini. Semuanya demi merubah kehidupan ke arah yang lebih baik. Tak nak selamanya berada di takok lama. Kalau kita tak ubah diri sendiri, bila nak maju? dan kalau diri sendiri tak tolong diri sendiri, siapa lagi?betul? Jadinya tahun ini aku perlu berusaha keras untuk mencapai segala impian. Harap aku akan jadi apa yang aku ingini dalam masa 5 atau 10 tahun akan datang. Bukan untuk siapa-siapa tapi untuk diri sendiri dan juga family.

0 daisies blooming: