Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Friday, February 5, 2010

coretan picisan sebelum lena dibuai mimpi indah

mata ngantuk tapi hati tak mau tido lagi. lepas habis keje tadi. terus pegi audi. malam ni ada latihan sireh bertepuk pinang menari. sampai sana pun dah lewat dah tapi jadi la dapat tengok diorang berlatih mengatur bicara sebaris dua. pengarah tak da pulak malam ni. ada hal. macam tu la aku saban hari. aku dengan dunia teater memang tak dapat dipisahkan lagi. aku happy dengan dunia aku.

bila penilaian DUSTA abes dulu. aku rasa dunia aku kosong. tiba-tiba. mati kutu aku dibuatnya. walaupun sebenarnya aku boleh je habiskan masa dengan aktiviti lain. tapi, aku tetap rasa tak lengkap. walaupun aku tak la terlibat secara giat dalam aktiviti teater di penang ni tapi asalkan dapat tengok orang berteater pun dah cukup bagi aku. dalam group aku tak banyak cakap. aku lebih suka memerhati. malu sebenarnya. aku tak sehebat diorang. eceh. tapi selagi aku tak pecahkan dinding di sekeliling aku selama itu la aku akan terus jadi seperti aku. dinding kurang keyakinan diri tu la yang perlu aku pecahkan sebenarnya. tapi macam mana ya. peluang?ya. ambil peluang dan kepercayaan yang telah mereka amanahkan. betul? kadang-kadang rasa tak mampu nak menjadi yang terbaik. mungkin sebab belum cukup bersungguh agaknya. jadi, kene usaha lagi la ye!

tahun ni, aku rasa aku berubah sikit kot berbanding tahun lepas. tahun ni aku banyak cakap sket berbanding tahun lepas. that is what i think la. what do you think? haha. program-program macam camping, family day etc. actually banyak tolong aku untuk buang perasaan malu tak bertempat tu. aktiviti macam ni bagi aku banyak kawan. i hope tak ada la yang cakap aku sombong sebelum kenal aku. masa skolah dulu, ade je yang cakap aku sombong. sebab aku tak suka senyum. haha. sekarang?ada tak yang merasakan aku sombong?hehe. harap2 tak ada la nooo.

apa-apa pun, aku sentiasa mahukan yang terbaik untuk diri sendiri. ye la. sape pulak nak yang tak baik pulak kan. untuk mereka-mereka yang selalu ceriangkan (ceria+riang) idop aku secara langsung atau tak. trimas banyak-banyak. sangat menghargai kalian dalam hidup aku. cewah! oklah, jisim kemengantukan telah bertambah. bed time story dah abes. jadi, jom masuk tido! selamat malam dunia!

0 daisies blooming: