Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Friday, February 19, 2010

We have failed the task!

terkedu aku sekejap dengan kata-kata tu.
tapi, aku bukan langsung tak berusaha untuk capai misi tu.
dia je yang tak nampak semua tu.
tugasan tu memang simple tapi baru bg aku
baru la walaupun dah lama aku wujud kat sini
sebab sebelum ni tak pernah diberi peluang
bila ada peluang memang nak grab peluang tu
but alone?
not fair for me la
tapi tu bukan main pointnye
i can stand alone but i need time
i need time untuk jadi bodoh dan bertanya sini sana
tanpa perlu buang masa baca prosedur yg ntah apa-apa
i need time utk tebalkan muka bila
someone stare at you dengan air mukanya berkata-kata
la. tak kan yang tu pun you tak tau
kekangan masa yang membuatkan aku gagal!
gagal!gagal!gagal!
itu yang terngiang di telinga aku sekarang
my mistake!
fine!
will never let it happen again
but for what?
selama ni buat kerja bagus pun dia tak penah nampak
jadi adilkan?




dah tak de semangat dah aku nak terus wujud kat sini.


Daisy: Bulan penuh yang cantik!lambat benar kamu muncul!aku rindu pada wajah-wajah mereka yang sering aku lihat melalui kamu!Hanya waktu itu aku rasa hati aku benar dekat dengan hati mereka.

7 daisies blooming:

aLan said...

ada muncul muka sy x kt bulan tu??

heh heh...

Anonymous said...

bulan penuh yg cantik cpat muncul!

Otit said...

takpe kakak.
hidup memang begitu.
terjatuh dan bangun semula.
walaupun bangun dengan perlahan.
next time,sure sudah mampu untuk bertahan.

Melody M. said...

take care sis.
life is tough

The Island of NAMOYAKI, said...

bersabarlah,

dan aku juga sedang mencari akan pengertian kepada sebenar-benarnya pengertian 'sabar' itu sendiri,

aku akan mencari dan terus mencari,
bersabarlah...

marhaen vintaj said...

hey hey... nida....
(sila baca ala ala gaya iklan)
kamu semakin bosan dengan tempat kerja kamu,
kamu semakin menyampah dengan sesetengah orang yang tidak langsung menghargai kamu,
jom laa join kelab kami,
kpli dan dpli sedang dibuka untuk permohonan, jom laa join join...
hehehe

Pegawai Khalwat said...

Datang bulan?