Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Saturday, January 8, 2011

satu malam yang damai

A: weh, ce ko tengok cupcake yg aku buat ni?
B: mane??
A: dalam oven tu..klako..huhu
B: hihik..over mengembang..aku rase ko kene bubuh separuh je la adunan dalam cup tu
A: tu la..aku letak adunan 3/4 cup
B: oooo...eh..ni dah letak semua dalam cup (sambil menunjukkan cup2 berisi adunan yang tersusun atas meja yang belum dimasukkan ke dalam oven lagi)
A: tu la..aku nak keluarkan balik 1/4.. tapi takut comot. boleh tak sedut pakai picagari?
B: ????????

moral of the story: jgn pernah terfikir untuk bawak balik apparatus dari makmal kimia@biologi. kalau tak nnt housemate anda akan menjadikannya 'apparatus' yang berguna di dapur rumah anda. :p

daisy: tapi kek tu mmg mabeleslah rase die..nyum3!!aku kasi full bintang dekat tukang masak die cik A!!hoho~

2 daisies blooming:

skidsoil said...

biler cik daisy nak watkan sy cupcake yg mabeles plak? nak3!!

Nyda Zamani said...

nak mai la sini..buekkkk :p