Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Tuesday, January 18, 2011

ape cer NSF...

sedang memindahkan huruf-huruf methodology penggunaan COD reactor dari dakwat dan kertas ke dalam perisian Microsoft Word tapi tiba-tiba pula rasa mahu mengarang sesuatu di muka blog yang sunyi ni. nak tulis ape ek?ntah.hahaha..

hmm..mungkin nak kongsi tentang keputusan temuduga NSF bulan lepas. tak tahu kenapa aku tergerak hati nak buka website mosti semalam (17 jan 2011). bile aku bukak je website tu, rupenye diorg baru je released result temuduga NSF. the same day. kuat btol gerak hati aku kan? berdebar aku bukak result tu. tapi keputusannya buat aku down sekejap. Alhamdulillah. aku redha. mungkin itu bukan rezeki yang telah Allah tetapkan untuk aku di ketika ini. maknanya, ada yang lebih baik menanti aku. (Amin!...)

teringat jugak aku masa nak pegi interview hari tu. aku buat kerja gila jugak la. drive pegi sana. mulanya tekad nak pegi sorang2 je tapi macam tak yakin sangat. ye la. mana penah aku drive kat kl. itulah pertama kalinya. lagipun mak aku confirm tak bagi kalau dia tau. pasti sepanjang perjalanan aku akan buat die risau. jadinya untuk lebih yakin dan tidak merisaukan mak abah aku, aku ajak la kawan baik aku nonie. seb baik die dengan baik hatinya mahu temankan aku. kat sana pun emiey (kawan baik aku sorg lagi) banyak tolong kitorg.tolong tunjukkan jalan supaya kitorg tak sesat. hahaha. Alhamdulillah everything went well as per planned.
bersungguh jugak aku rase aku ni..hahaha (wekkk..) tapi tak pe la. bukan rezeki aku. ia untuk orang yang lebih memerlukan. hope they will use it wisely. hoho~

hmm..tu aje la cerita yang agak tak best.

daisy: kalau adik2 saye kat shah alam nun yang ade bace entry ni, sory ye tak roger2 korang time tu. coz tak sempat. perlu balik secepat mungkin..huhu~

2 daisies blooming:

skidsoil said...

mmg bace pon dan mmg xla nk snang2 je sori mori cmtu kan. kena la drive dtg s.alam bru diperkenankan kesorian itu.

Nyda Zamani said...

tamau!!!bwek!!weh..kamu la mai sini..kate nak gi TC sesame!!!!!huhu