Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Friday, June 1, 2012

Minggu Malas!

baju dah berbukit menggunung tinggi atas katil tak berlipat. habis je FTP minggu lepas tak de rasa nak buat pape dah. nak rehat je. walhal tak de la kerja keras sangat pun sepanjang produksi. orang lain yang bertungkus lumus, orang lain yang terasa bahang penatnya. over kan? 

seminggu selepas FTP jugaklah emosi didiagnos kurang stabil. kenapa?biarlah rahsia. tapi nak jugak mention kat sini kan?buat sakit hati je yang baca.haha.simpan saja soalan itu dalam poket hati. teringat lepas habis produksi Ustaz Zapin. malam BBQ, kitorg main truth or dare. damn it!!aku benci gila game ni walaupun hakikatnya tak de orang nak tau pun rahsia hidup aku. haha. kesian.kesian. tapi jauh di sudut hati malam tu memang sangat bimbang akan terkena. kadang-kadang kebenaran itu begitu perit untuk diluahkan. biarlah ia terluah dalam keadaan rela bukan terpaksa. cewahh.hehe. Alhamdulillah, lega malam tu tak terkena walaupun org sebelah kiri kanan terkena. sumpah! memang lain kali aku tak nak main dah permainan ni. boleh buat aku sakit jantung! lain kali aku jaga lagu ja.

sepanjang minggu ni, hari-hari aku bangun lambat. dah la bangun lambat, tido awal pulak tu. dengan harapan bila aku terjaga segala masalah akan hilang di bawa angin lalu. tapi masih tetap dia di situ. menghantui aku. beratnya dugaan ni aku rasa. benar kata salah seorang sahabat aku bukan senang nak pujuk hati sendiri. lebih mudah memujuk hati orang lain berbanding memujuk hati sendiri. 

bangun pagi ini, aku rasa beban masalah tu dah melayang pergi. emosi aku dah kembali stabil!bagusnya! terima kasih Tuhan membawa pergi beban dalam hati. tanda episod baru dalam hidup sudah boleh bermula sekali lagi.

Cik Daisy: jauh di sudut hati berharap dia ada di sini... 

0 daisies blooming: