Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Thursday, June 18, 2009

Happy Happy Day! Yay!

Tau tak nape hari ni hari paling happy? Sebabnya, aku jumpe bestfriends aku nonie and nonot.Hehe. dah dekat 2 bulan tak jumpa dengan diorg. selalunya aku akan bertandang ke ump every month tapi mei and june aku tak dapat nak pegi ump atas sebab-sebab tertentu. Diorg ade postgrad punye program kat usm. riang bukan kepalang la bila diorg mesej ckp diorg ada kat sini. excited je aku tunggu diorang balik dari berjalan-jalan di batu ferringhi (btol ke aku eja neh?). sementara tunggu diorg, aku lepak2 ngn geng teater bakawalee. diorang pun mesti pelik, nape la aku balik lambat plak kali ni. selalunya, awal-awal lagi dah cabut balik rumah after training.

dekat pukul 2pg jugak la baru diorg sampai. dan aku pun menyelinap masuk ke desasiswa tekun, usm tu. eheh. kitorg sembang sampai la kul 430 pagi. Haih..tak cukup masa ngn diorang. banyak sangat bende yang nak dikongsikan bersama. tapi aku sempat la bercerita tentang tragedi yang menimpa aku dalam bulan mei and june ni. then kitorg tido sampai la subuh. rindunye dengan masa-masa study kat ump dulu. tak sangka plak sekarang masing-masing dah bawa haluan sendiri. dah susah nak jumpa.

kul 8 pagi, kitorg dah bersiap nak pegi breakfast sama-sama. dalam kul 9 tu diorg dah nak start program. jadinya sampai di situ sajalah pertemuan singkat kami untuk kali ini. sebak btol aku masa salam ngn diorang. huhuhu.sedih3. entah bila la dapat jumpa diorang lagi.

Sekarang ni aku kat rumah, kul 12 nanti dah nak masuk keje. bermulalah rutin harian aku semula. pegi keje balik keje. haihhh.



muke aku yg tak cukup tdo..huhu..buruk3



nonie-nyda-note

Daisy: bosannya hari ni tak da latihan dusta.

4 daisies blooming:

Pegawai Khalwat said...

Eh... baju yang pakai semalam ek?

Nyda Zamani said...

hahahahaha
shhhhh...

Melody M. said...

kantoi....satu dunia dah tahu! :p

nyda, kita pun dah lama tak jumpa kan. miss you so much!

Nyda Zamani said...

melody:
hahaha..
xcited nak jumpe bestpren punye pasal
x sempat nak balik umah

miss u too sis!lagi excited rasenye kalau nak gi jumpe kamu...sbb lagi laaaaa lame tak jumpe ngn kamu..huhuhuhu