Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Wednesday, February 9, 2011

GRS ooo GRS...

sementara nak tunggu kul 4 jadi eloklah kiranya aku tak buang masa dengan perkara yang tak berfaedah. hahaha.langsung tak da mood nak ngadap ape2 yang berkaitan dengan master. mood dah jatuh tergolek-golek masuk longkang. hati dah pecah berderai-derai. sape nak tolong kutip and gam balik???huh!gara2 keputusan GRS yang mengecewakan. diorang KIV akunye applications since dr dah pegang ramai student GRS.huhuhu. tu je satu2nye harapan aku nak meneruskan master ni. bleh tak nak give up je??diorg cakap if aku nak jugak grant tu, aku kene tukar supervisor. haha..sangat klaka..dah masuk sem 2 dah pun pehalnye nak tukar SV. haduss...semak kepala otak aku ni. hati jadi lebih remuk redam. serabuttt..aku serabuttt...lalalalala...serabutttt...haihh...dah la..nak dekat kul 4 dah..nak gi jumpe dr. mana la tau ada penyelesaian untuk masalah aku ni. kot2 ada sinar harapan kat pintu masuk opis dr nanti..haha..berharap dan terus berharap....lalalala~

0 daisies blooming: