Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Thursday, February 10, 2011

Wedding Mira & Marul

tanggal 4 februari 2011 tepat jam 9.39 malam (ikut jam aku la at that time) maka termetrailah sebuah ikatan yang suci antara seorang sahabat aku noorazmira abdullah dan pasangannya kamarul akmal ishak. hihikk..tak sangka akhirnya kawen jugak pasangan yang suke gadoh2 manja ni. x bleh blah kalau diorang gadoh. klaka bile diingatkan balik. hihik. thanks weh jemput aku jadik bibik professional kat umah hang. best dowh dok umah hang with all ur family members yang sangat friendly dan baik hati.tak lupa jugak opai yang slalu jeling2 manja kat aku tu . terharu aku bila aku panggil die hari tu dia tengok aku. first time aku pi umah hang dulu aku panggil dia, dia jeling cam nak tokak aku ja. haha. congratulations beb on ur BIG day. ko memang cun habis la that day. ikhlas ni. aku kan susah nak puji hang. aku lagi suka kutuk hang. haha. meriah3. tengok hang kawen aku plak yang teringin nak kawen. haha...sabaq3. mengaji bagi habeh luu. hohoho. dah jadi isteri orang dah hang noooo. tak sangka..tak sangka.. :p sejuta tahniah untuk kamu sahabatku! syurgamu kini sudah beralih tempat. moga kamu menjadi isteri yang solehah buat seorang insan bernama suami :) sangat happy untuk kamu!


Mira&Marul


Lagi berseri dengan adanya pengapit tu..muahahaha


Cun habes raja sehari ni..eh!permaisuri..hehe :p


:)

cik daisy: Moga bahagia sampai syurga!!! :)

1 daisies blooming:

MnM said...

oh bik..daku sungguh tharu lg tgaru bc entry kamu ni.haha.tQvm bik :)