Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Wednesday, September 3, 2008

Jauh di sudut hati~




Merdekakan aku yang masih terjajah
Lepaskan aku dari segala belenggu
yang menyesakkan
Runtuhkan tembok kaca ini
dari sekelilingku
Agar aku bisa bebas
Agar aku bisa lepas
Agar aku bisa bernafas...




6 daisies blooming:

marhaen vintaj said...

err...
burung tu kalo panggang macam nampak sedap.
adieh...dugaan di bulan ramdhan.
baru jam 12.30 tghari,
dah rasa separuh jiwa dah..
hue hueh ue
guano nih?

Nyda Zamani said...

huhuhu...
goreng pun sodappp!!!
sabo3 kak dalee
dah separuh jalan dah ni
ahakss~

yunika kirana said...

mungkin kali ini aku benar2 merdeka.. merdeka dari satu sudut itu... tapi mengertikah kalian.. kerna aku masih s.e.p.i.... hahahaha

Nyda Zamani said...

perghh...
manikam kalbu siottt
tak pe2
memahami kamu
kadang2 sepi itu mendamaikan hati
walaupun jiwa meronta meminta diisi kesepian itu~

cheer up girl..kamu kan ada kami di sisi.. =)

yunika kirana said...

ya ya.. saya tahu itu.. dan saya bersyukur kerana ada kalian yg masih mengerti dan m.e.n.g.h.a.r.g.a.i...=) dont worry.. i'm owez cheerful and playful! hehe

Nyda Zamani said...

dat's my sis~
hehe