Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Tuesday, September 16, 2008

SlippEr oOoo SlipPer


cantik tak sliper ni??haha..aper la nida ni
sliper pun nak bawak masuk blog....huhuhuhu
kalau nak tau, ade tragedi di sebalik sliper ni
ini sliper yang kedua yang aku beli sepanjang aku LI ni
sliper yang pertama sebijik cam ni cuma size je yang lain


bermula ceritera slipper aku yang first tu
aku beli kat Kompleks Dato' Kailan KB
tak mahal pun...4 hengget setengah je

baru je sehari aku pakai
dah kena kebas...sedih giler hati ni

dah le sliper fevret aku
baru pakai sehari plak tu...hmmmm

tak pe la
aku pun redha je la..dah nak ilang nak buat cane



selang 2-3 minggu, aku gi lagi kedai tu tengok2..
ade tak slipper tu lagi kat kedai tu

hati berbunga riang sebab masih ada lagi
aku beli 2 pasang...satu utk aku, satu utk mira
tak kisah la size die besar sket...gabai pun gabai la...
janji dapat gak sliper tu

aku beli kaler pink jugak...
untuk mira, die mintak aku belikan kaler oren

makanya kami ada sliper yg sama...comel habis...haha


nak dijadikan cerita
mira pun baru je sehari pakai sliper tu
tup2 sliper oren tu plak ilang
hampeh btol
ni mesti angkara durjana si pencuri slipper aku dulu
bleh plak die buat koleksi
dah ade kaler pink then curik yg kaler oren plak
seb baek slipper yang aku beli 2nd time ni tak hilang
sian mira..huhuhu...
itulah kisah di sebalik sliper cantik ni...
ngeh3~



moral of the story: jgn simpan slipper cantik2 kat luar rumah

sekian terima kasih~


Daisy: Weh nida, laporan LI dah siap ke??....dah tu???x reti2 nak siapkan...dok membebel pasal slipper plak...duh~


11 daisies blooming:

c h o c o l a t e i.c.e said...

saiz 8..???

kasut saya saiz 9..hikhik..

Unknown said...

cumeiinya color dia... *ihik*

PuTeRi CaHaYa said...

herm...leh lak jd jd crta...
cute ler slipper tu...nak jg.. (",)

p/s - awas..!! Kawasan slipper hilang.. hati2 ...kihkihkih!!!!

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

comel la~ hehe
pink c0l0r lg..
tp syg da kena curi..haishh..sape la tu..rasa m0 babap jak org tu~

Nyda Zamani said...

choc ice:
huhu..tu la akak kate slipper ni besar..tapi sbb nak jugak slipper ni..x kisah la besar pun..huhuhu..akak biase pakai size 5 or 6 laa..wawawa~

reena:
ngeeee...cumei2

puteri cahaya:
cute3..cam tuan dier
hihihi

nonoi:
huhuhu...nonoi..meh la tlg babab org tu...seb baek slipper yg 2nd ni tak kene curi

tegezoot said...

saya hanya pakai selipar pi jamban sekaligus selipar tu dapat nama 'selipar jamban'

Nyda Zamani said...

tegezoot:
yang ni comel sangat nak bg nama selipar jamban pon..huhuhu~

Puteri Ezza said...

Hikhik. Entri pasal slipper eh? ;-)

Nyda Zamani said...

puteri ezza:
hehehe~

mocQachinno said...

spe sruh slipper tu comel sgt.kn dh kne curi =p

Nyda Zamani said...

mocqa:
tu la kan
seb baek la akak yg comel ni
tak kene culik
haha~