Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Tuesday, October 16, 2012

shOrtOut!!!

Assalamualaikum...
Dear readers!!!cewah!macam ramai sangat readers kan.hehehe. never mind. cuma nak share yang dalam minggu ni our beloved juniors akan perform their short sketch. details are above!

Superexcited nak tengok mereka ni perform. perjumpaan pertama, kedua memang sangat memberangsangkan. harap-harap keramaian itu tidaklah berkurangan. kerana mereka-mereka inilah yang aku harap akan menjadi penerus legasi Senandika di UMP. 

aku tidak mengharapkan lebih untuk pengalaman pertama mereka ini. tapi aku mengharapkan mereka buat yang terbaik. aku hargai segala usaha dan masa yang mereka korbankan demi minat. secara jujurnya. aku tak pernah menyesal memupuk diri meminati teater. banyak sangat yang aku belajar tentang kehidupan di sini. ya. melaluinya juga aku bermuhasabah diri. membaiki kesilapan kekhilafan. mendekatkan diri dengan Tuhan. walaupun ramai yang memandang serong kepada aku. tapi, biarlah manusia dengan penilaian mereka. positif atau negatif. ambil yang mana berguna untuk diri sendiri dan orang lain sahaja. selebihnya. persetankan mereka dan ideologi mereka. untuk mereka yang tahu berfikir. segalanya bergantung kepada niat masing-masing. niat aku mungkin tak sama dengan niat dia. niat dia berbeza dengan niat engkau. terpulang kepada apa matlamat hidup sendiri. kalau mahu berdebat antara siapa betul dan siapa salah. sampai bila-bila pun tak kan habis. 

0 daisies blooming: