Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Sunday, May 4, 2008

Bila Aku Sudah Tiada


Bila
Aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu
Mungkin
Itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku


Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu curahkan cahaya


Siapa sangka
Bila tiba masa kita untuk pergi selama
Takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya


Bila
Aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu
Mungkin
Itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku


Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya


Siapa sangka
Bila tiba masa kita untuk pergi selama
Takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya


Bila
Aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu
Mungkin
Itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku




2 daisies blooming:

Farani Mustafa said...

lagu akak de pusaka sari je kan?

jap2, nak simpankan.

Hahaha :D

Nyda Zamani said...

huhuhuhu..
farani ni...sengal la...
hahaha~
kalo x simpan siap la
akak akan menjelma jadi hantu cari kamu..huh~