Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Wednesday, June 15, 2011

bahagia tanpamu

aku bukan la jenis yang suka share hal yg terlalu peribadi kepada public. but this time. aku pun tak tau kenape. mungkin dah lame sangat pendam kot. once i was taken. tapi tak lama. sekejap je. hubungan yang terbina tak bertahan lama. aku pernah bagi dia peluang. orang yang buat silap patut diberi peuang ke-2 kan? tapi bukan ke-3 i think. so, tindakan aku tak la terlalu kejam i guess. aku pernah bagi dia peluang tapi nampak gayanya dia tak menggunakan peluang yang aku bagi tu dengan sebaiknya. aku faham dia juga manusia biasa. tapi bila kesilapan yang sama berulang itu tandanya dia tak pernah belajar kan? itu tandanya dia tak ambil berat kan? jadi wajarkan tindakan aku? aku tak mahu terikat dengan rasa bersalah. ya, aku seorang yang lembut hati. susah untuk berkata tidak. tapi itu untuk sesetengah orang. bagi sesetengah yang lain, aku boleh jadi seorang yang sangat keras hati. aku juga boleh jadi seorang yang lain yang tidak akan kalian kenali. aku tidak sempurna. ya. aku manusia tidak sempurna. lebih tepat lagi aku manusia tidak sempurna yang punya hati dan perasaan. aku cuma mahu kamu tahu. aku bahagia tanpamu. dan aku tetap akan kakukan keputusanku itu. hati aku sudah keras membatu. semua kerana kamu.


cik daisy: sampai bile nak single ni??hehe. tak pe2.jodoh itu ketentuan Allah. Dia maha mengetahui. mintalah dariNya :)

4 daisies blooming:

Deana Amane said...

Pasti ada yg baik utkmu sedang menanti...

Nyda Zamani said...

aminnnnn...
insyaAllah..hehehe

mama oyen+oyeo said...

sabahan itu ka bah?

Nyda Zamani said...

haishhh..mane de pape ngn mamat tu
alahh..ko tau..tapi aku tak de la cite detail kat hang..nnt2 no only mama and mummy talk..hohoho

(^_^)
mummy oyen+oyeo
(oh i miss them)