Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Saturday, June 25, 2011

ML dah abes laaaa

tamat dah episod gelak ketawa bersama Maharaja Lawak. nak tunggu final punya la berdebar :S (eceh..mcm la aku yg compete kan?haha) tup-tup habis cam tu je. in a blink. walaupun agak kecewa sbb acai & mael lambung pujaan hatiku dapat tempat ke-2, tapi MOJ (mak ok jerrrr :p...terpengaruh!!haishhh) sebab sepah pun best. memang ade jugak rase2 macam sepah nak menang tapi mulut tetap menidakkan dan mendoakan semoga Jozan yang akan menyandang gelaran Maharaja Lawak. namun apekan daya pun adoi. bukan rezeki Jozan la tu maknenye. line bz kot semalam. undian ada yang tak sempat masuk tu.ngeh3.sedapkan hati.huhuhuhu.




haihh..bosan la pasni dah tak de Maharaja Lawak. dah tak de geng2 JOZAN, SEPAH, JAMBU, NABIL yang akan buat aku gelak tergolek-golek. hahaha. persembahan malam tadi memang best habis. aku suka show nabil. memang terbaik. Jambu pun i like. sekurang2nya Jambu kalah bermaruah sebab lawak diorang best cuma undian tak menyebelahi diorang kan. huhuhu. Sepah memang maintain je dari awal ML sampai akhir. itu yang membuatkan diorang menang. i guess la. lagi satu diorang ni memang betul la bujang lapuk alaf baru, kalau dulu kita ada p.ramlee, sudin ngn ajis, skrg kita ada jepp, shuib ngn mamat. moga diorang ni pun akan dikenang sepanjang zaman mcm bujang lapuk yg dolu2 tu.hihi..i loike!! untuk persembahan ML akhir ni secara jujurnye aku suka show Nabil. kreatif. walaupun menggunakan idea yang sama mcm dulu iaitu lalat tapi olahan idea tu mantops!!he think out of the box! pelawak brilliant! hehe. yang muzikal semua aku suka. Jambu best!!! new version yg sangat menghiburkan. Sepah pun ceq suka jugakkkkkk!!! ceq suka bila jep ngn shuib nyanyi. Jozan??of kos la lagi ceq suka. kreatif gile kot diorang ni. macam yang Ahmad Idham cakap. persembahan penutup yang terbaik!!yeahhhh...walaupun Jozan tak menang tapi Jozan tetap pemenang dalam hati peminat2 diorang. suka3!!! :) :) :) :) :)



meletops btol rating ML ni ye. ramai btol yang gi tengok ML live. aku? tengok kat umah je la. tak suka nak bersesak-sesak.huhuhu. jom heboh pun tak penah pegi. kalau ade geng ok la kot. aku dah mula rindu nak tengok telatah diorang ni. cemane nih. haha :p



Thanks to all sebab selalu buat aku tersenyum! :D :) :D :)



cik daisy: gelak guling2 tapi yg penting sentiasa ingat supaya tak lupa diri. hehehe peace yo!!!dengarnye Mael Lambung vs Ah Cai start shoot september ni??betul ke???wieeeeee!!!bestnye!!!! :p :D :)

0 daisies blooming: