Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Wednesday, April 2, 2008

Mak, Abah...Terima kasih

Menulis dari sudut hati yang paling dalam. Seihklas hati mengucapkan kata syukur dan terima kasih buat ibu yang melahirkan aku. Hari ni, bersamaan 2 April 2008 tepat jam 11.38 pagi. Genap 23 tahun umurku. Menjadi diriku hari ni, semuanya atas pengorbanan dan penat jerih mak dan abah. Seandainya aku diberi peluang untuk hidup seribu tahun pun, tak kan mungkin termampu untuk aku membalas segala jasamu mendewasakan aku, dan mendidik aku dengan penuh kasih sayang.
Semoga Mak dan Abah sentiasa berada di bawah lembayung rahmat Allah swt.

~Adik sayang mak & abah sgt2~ muahhhhhh!!! ('',)

Mak Abah, Me and Sweet Lil' Nazhan


Kerispatih - Sebuah Pengabdian (Bunda)

Kau adalah yang pertama menyentuhku
Mendekapku di tengah dingin malam
Kau adalah sesuatu yang indah bagiku
Ceriakan hati di kala hati ini terpuruk

Kau sosok tak tergantikan
Walau tak semuanya ragamu ada
Setiamu melekat
Sampai aku di ujung usia

Bunda..
Ijinkan aku bersujud kali ini
Sebagai tanda..
Aku mencintaimu

Bunda..
Demi langit bumi aku bersumpah
Kan ku jaga pengabdianmu di hidupku..
Itu sungguh berarti bagiku..

Kembali ke awal

Bunda.... aaa.. aa...
Bundaaaa... aa... uoo.. uoo... uuu....
Ouu.. uuu.. ooo.. ooo..

Bunda..
Ijinkan aku bersujud kali ini
Sebagai tanda..
Aku mencintaimu

Bunda..
Demi langit bumi aku bersumpah
Kan ku jaga pengabdianmu di hidupku..
Itu sungguh berarti
Itu sungguh berarti
Itu sungguh berarti bagiku..

0 daisies blooming: