Selamat Datang ke The Colours of Daisy. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. ♥ Welcome to The Colours of Daisy. Thanks for visiting.

Thursday, April 3, 2008

Welcome to my blog!!

Selamat datang ke dunia bloggers. Sebenarnya dah lama pun teringin nak buat blog, tapi disebabkan kekangan masa risau pulak kalau blog jadi terbengkalai. Macam blog lama kat friendster tu. Last-last delete je blog tu. Harap-harap kali ni tak terbengkalai lagi la. InsyaAllah, akan aku luangkan masa untuk mencoretkan sesuatu di halaman ni.



Kenapa 'The Colours of Daisy' ??Kepada mereka-mereka yang mengenali aku mungkin diorang faham la kenapa 'The Colours of Daisy'. Yang sebenarnya, aku pun tak tahu sejak bila aku suka dengan bunga daisy. Tapi yang pastinya aku suka bunga daisylah (propa je..hehe). Yang pertamanya aku suka bunga daisy sebab ia cantik terutamanya yang berwarna putih. Innocent, itulah maksud di sebalik sekuntum bunga daisy putih. Kalau dalam blog ni, The Colours of Daisy tu merujuk pada aku la kan. Warna-warni kehidupan aku. Tapi aku menulis blog pun bukanlah nak menceritakan tentang kehidupan aku semata-mata. Mungkin juga banyak lagi ilmu lain yang boleh dan dikira sesuai untuk dikongsikan bersama dengan rakan-rakan bloggers. Lagipun tak lama lagi aku akan tamat pengajian. Oleh itu, blog merupakan salah satu cabang untuk 'stay in touch', betul tak? Pendek kata, kalau jauh di mata pun, perkembangan terkini sentiasa boleh di'update' melalui blog ni.







To Daoz
: Nanti ajar akak nak decorate blog ni supaya lagi cantik dari blog kamu..eheh!

5 daisies blooming:

Anonymous said...

dah publish scara official ke blog ni? nak rasmikan nie..

motif sgt kn wat blog on 2nd apr. xbest langsung!

nway,wanna wish a special welkem 2 the colours of daisy n hepi bday 2 u.

slamt mnjalani hr sbg warga tua yg gediks!hepi blogging~

Nyda Zamani said...

haha..propa..kamu je yg tahu pasal blog ni so scr x rasminye kamu dah rasmikan blog akak..gedik jer..huhu

2nd april..tarikh yg plg best ar tu to publish my blog...jeles ke??huahuahua

thanks yer..teach me more!!!

p/s: sungguh sengal punya adik yg gedik lg propa ini

jumapx said...

ha3

kak nida,,...
kiranya sy org ke-2 la...
sentiasa jd org ke-2..
daoz nie sibok je lah...
tention tul....
hu3

apa2 pun...
welcome to blog world....
semoga berbahagia hendaknya...
ehm setuju dgn akak...
mungkin 2 april adalah tarikh yg sesuai...he3
daoz tu mmg xdpt nak publish blog dia time tarikh lahir dia...tu yg jelez tue....ha3

propa~

Nyda Zamani said...

yer setuju ngn jumain!!!

daoz yg sengal itu sememangnye jeles sbb die x dpt publish blog die pd 23rd of april..eheh~

thanks jumain..u too, teach me more k!! =)

c h o c o l a t e i.c.e said...

april itu besh..huahua..